Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Marketing Zakopanego opracowany

Łukasz Bobek
Etnograficzny, kreatywny i awangardowy wymiar Zakopanego proponują promować specjaliści od "marketingu miejsc".

Promocja miasta pod Giewontem była głównym tematem IV Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które po raz pierwszy zagościło w Zakopanem. Organizatorem był magazyn Brief i Biuro Promocji Zakopanego.

- Dla naszego miasta to ważne spotkanie, bo Zakopane nieustannie musi walczyć o budowę marki i dostosowywać marketing dla turystów - oceniał Andrzej Kawecki, dyrektor BPZ.

Mówiono o promocji "etno-Zakopanego", czyli jego tradycyjnej kultury, "kreatywnego Zakopanego" (łączenie wypoczynku z zabawą i nauką), "awangardowego Zakopanego" (sztuka wysoka, turystyka, sport).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zakopane.naszemiasto.pl Nasze Miasto