- Postanowiliśmy wydzierżawić miejsca reklamowe znajdujące się wokół naszych obiektów sportowych - mówi Marek Sokołowski, dyrektor OPO COS Zakopane. - To obecnie normalna rzecz. Wiele obiektów sportowych zdobywa w ten sposób dodatkowe pieniądze.
Nowy pomysł dyrekcji COSu martwi jednak ludzi odpowiedzialnych za promocję Zakopanego. - Jeśli chodzi o reklamy w okolicach skoczni to nie mam nic przeciwko nim - mówi Andrzej Kawecki, dyrektor Biura promocji Zakopanego. - Jeśli jednak COS wynajmie pod reklamę swoje budynki to już to trochę zepsuje obraz naszego miasta.
Takie instalacje są nieestetyczne.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?