Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zakopane: Jest już strategia rozwoju miasta

Łukasz Bobek
Biuro Promocji Zakopanego jest już na półmetku opracowywania strategii promocji marki miasta pod Giewontem. Przygotowuje ją zewnętrza firma Ageron Polska. Strategia ma dotyczyć rozwoju i promocji marki Zakopane na lata 2012-2020.

- Właśnie dopinamy ostatnie sprawy. Myślę, że na dniach będziemy mogli powiedzieć, jakie są główne założenia tej strategii - mówi Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego.

Przygotowanie strategii poprzedzone było konsultacjami społecznymi z różnymi środowiskami Zakopanego.

Opracowanie tego dokumentu będzie kosztowało Biuro Promocji prawie 120 tys. zł. Jednak oprócz strategii Ageron Polska przygotuje także system identyfikacji wizualnej marki, portfel usług turystycznych i plan wdrożenia strategii.

Tu przeczytasz więcej o wypadku

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na zakopane.naszemiasto.pl Nasze Miasto