- Właśnie dopinamy ostatnie sprawy. Myślę, że na dniach będziemy mogli powiedzieć, jakie są główne założenia tej strategii - mówi Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego.
Przygotowanie strategii poprzedzone było konsultacjami społecznymi z różnymi środowiskami Zakopanego.
Opracowanie tego dokumentu będzie kosztowało Biuro Promocji prawie 120 tys. zł. Jednak oprócz strategii Ageron Polska przygotuje także system identyfikacji wizualnej marki, portfel usług turystycznych i plan wdrożenia strategii.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?