Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gwiazdy będą promować Tatry

Piotr Odorczuk
Jan Wieczorkowski ma przekonać warszawiaków, że na narty warto przyjechać do Małopolski
Jan Wieczorkowski ma przekonać warszawiaków, że na narty warto przyjechać do Małopolski Janusz Wójtowicz
Wypromują nas w stolicy aktorzy i manekiny. Do akcji włączą się duże kanały telewizyjne. 62 tys. złotych zapłaci Urząd Marszałkowski za kampanię. To niewiele, jeśli spojrzeć na możliwe zyski.

Małopolska zamierza skuteczniej walczyć o turystów i miłośników "białego szaleństwa". W Warszawie stanie pierwszy w Polsce "żywy billboard" z udziałem celebrytów. Oprócz tego dostępna będzie aplikacja na iPhone'a, prezentująca dokładne mapy małopolskich stoków narciarskich z informacjami o wyciągach i atrakcjach turystycznych w okolicy. Wszystko jest przygotowywane na inaugurację sezonu narciarskiego.

Już w czwartek przy ruchliwej ul. Puławskiej w Warszawie na podwieszonym na billboardzie krzesełku narciarskim usiądą znani aktorzy młodego pokolenia: Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. Obaj aktorzy znani z zamiłowania do jazdy na desce wystąpią w pełnym ekwipunku snowboardzisty. Mają w ten sposób przekonywać warszawiaków, że na narty nie trzeba jechać do Austrii czy na Słowację, lepiej wybrać Tatry i Małopolskę.

Imprezę poprowadzi Kinga Burzyńska, a całość będzie transmitowana przez telewizję TVN. Relacja pojawi się też w TVN24, TVN Meteo, TVN Warszawa oraz w programach "Dzień Dobry TVN" i w "Szkle Kontaktowym". Następnego dnia aktorów na krzesełku za billboardem zmienią ubrane po narciarsku manekiny.

- Małopolska oferuje doskonałe warunki wszystkim pasjonatom "białego szaleństwa" - mówi marszałek Marek Sowa. - Chcemy ich w niekonwencjonalny sposób zaprosić do odwiedzenia Małopolski zimą - przekonuje marszałek. Akcja promocyjna "Krzesełko - Małopolska na narty" to pomysł krakowskiej Agencji Promocji Miast i Regionów, w której Urząd Marszałkowski ją zamówił. - Chcieliśmy, żeby akcja promocyjna była niekonwencjonalna, atrakcyjna, nowoczesna i zwracała uwagę - mówi Artur Żyrkowski, prezes Agencji Promocji Miast i Regionów. I jak zauważa, chyba się udało, bo twórcy programu "Dzień Dobry TVN" sami zaproponowali współpracę i relację z tego wydarzenia.

Zobacz także: Tatry: trzeci stopień zagrożenia lawinowego

Akcja "Krzesełko" połączona jest z innymi działaniami promocyjnymi. Na stoku Mosorny Groń w Zawoi 18 grudnia zainaugurowany zostanie sezon narciarski. Podczas imprezy wyciągi będą darmowe, a wygrać będzie można skipassy. Przez kolejne dni w warszawskim wydaniu "Polski" oraz w "Gazecie Krakowskiej" dołączane będą mapy małopolskich stoków. Niedługo ma mieć premierę aplikacja na popularnego iPhone'a, dzięki której narciarze będą wiedzieć jakie stoki są w pobliżu, jakie są na nich wyciągi, ile kosztują i co można zwiedzić w okolicy.

- Pomysł na taką kampanię promocyjną jest świetny - ocenia dr Marek Skała, ekspert ds. wizerunku i PR. Jego zdaniem to klasyczny przykład korzystania z dobrych, stosowanych na Zachodzie i na świecie wzorców.

- Wykorzystanie wizerunku celebrytów, którzy mówią: "My jeździmy w Małopolsce", to bardzo dobry pomysł i pewnie będzie skuteczny - ocenia. Za akcję "Krzesełko" Urząd Marszałkowski zapłacił 62 tys. zł. Akcja ma potrwać miesiąc.

Wybierz małopolską miss internetu. Zobacz zdjęcia pięknych dziewczyn!
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Rzucił się z nożem na kolegę przy grillu
Najciekawsze świąteczne prezenty, wigilijne przepisy, pomysły na sylwestra - wszystko w serwisie świątecznym**swieta24.pl**

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zakopane.naszemiasto.pl Nasze Miasto