- Rozstrzygnięty został przez Biuro Promocji Zakopanego przetarg na opracowanie strategii miasta. Wygrała go firma Ageron Polska - poinformował Łukasz Chmielowski, doradca burmistrza ds. marki Zakopane. - Już 7 lutego rozpoczynamy cykl konsultacji społecznych.
Apelujemy zarówno do mieszkańców, jak i różnych grup, na przykład stowarzyszeń czy organizacji pozarządowych, aby włączali się do dyskusji na temat strategii promocji i rozwoju naszego miasta, między innymi nowej definicji jego wizerunku czy oferty.
Pierwsze spotkanie w tej sprawie odbędzie się 7 lutego o godz. 16 w pensjonacie Antałówka przy ulicy Wierchowej 2.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?