Zakopane i klaster Liptov na Słowacji zakończyły właśnie ponadpółtoraroczny program "Tatry wspólnie". W sumie na promocję Tatry udało się partnerom pozyskać 300 tys. zł z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij
- Udało nam się opracować strategię marketingową "Tatry Wspólnie". Powstała baza zdjęć o regionie, a nadto wydaliśmy trzy foldery z serii "Poznaj, pokochaj, powróć", które promują Podhale, a z drugiej strony Liptov - mówi Andrzej Kawecki z Biura Promocji Zakopanego. Udało się także zorganizować szkolenia dla przedsiębiorców z Polski i Słowacji.

Jak zaznaczają obie strony, już myślą o kolejnych projektach. - Być może to czas, by zrobić twardy projekt, za większe pieniądze, który wyjdzie dalej poza nasz rejon, do innych krajów europejskich - zaznacza Jan Gemzicky, reprezentujący klaster Liptov.

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!