Promocja miasta pod Giewontem była głównym tematem IV Forum Praktyków Marketingu Miejsc, które po raz pierwszy zagościło w Zakopanem. Organizatorem był magazyn Brief i Biuro Promocji Zakopanego.
- Dla naszego miasta to ważne spotkanie, bo Zakopane nieustannie musi walczyć o budowę marki i dostosowywać marketing dla turystów - oceniał Andrzej Kawecki, dyrektor BPZ.
Mówiono o promocji "etno-Zakopanego", czyli jego tradycyjnej kultury, "kreatywnego Zakopanego" (łączenie wypoczynku z zabawą i nauką), "awangardowego Zakopanego" (sztuka wysoka, turystyka, sport).
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?