1400 przepracowanych godzin, ponad 100 zasianych drzew, 140 wolontariuszy – Marketing Investment Group podsumowuje swoje działania w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu. Jako wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polsce umożliwia wszystkim pracownikom przepracowanie 40 pełnopłatnych godzin na rzecz ochrony środowiska i społeczności lokalnych. Ci realizują chęć pomagania poprzez 2 doroczne eventy, organizowane od 2005 roku.

- CSR, wolontariat pracowniczy – to nie są dla nas puste hasła. MIG od lat realnie pracuje na rzecz domów dziecka, placówek opieki nad maluchami, sprząta lasy w całej Polsce, odnawia środowisko naturalne poprzez sadzenie roślin i drzew. Strategia odpowiedzialnego biznesu to nie jednorazowa akcja, to nasz sposób działania na co dzień – mówi Joanna Zając-Cekiera, rzecznik prasowy Marketing Investment Group.

2012 to znaczący rok dla marki Timberland, która świętuje 20-lecie powstania programu „Path-of-Service”. Co roku angażuje pracowników w dwa eventy: wsparcie lokalnych społeczności w ramach akcji Serv-a-Palooza oraz pracę na rzecz ochrony środowiska - akcja Earth Day.

- Firma Marketing Investment Group, jako wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polce, aktywnie realizuje globalne założenia od samego początku czyli 2002 roku. Na początku nasi pracownicy jeździli na akcje organizowane w całej Europie. Od 2005 roku samodzielnie organizujemy eventy na terenie całej Polski – dodaje Joanna Zając-Cekiera.
W maju 2012 roku ponad 80 pracowników z Grupy MIG pracowało w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie. 25 października wolontariusze z całej Polski wyremontowali i posprzątali teren wokół Domu Dziecka w Sieborowicach pod Krakowem. W akcji wzięło udział 60 pracowników z całej Grupy MIG - także z sieci Sizeer, 50 style i Umbro.

Serv-a-Palooza to ogólnoświatowa akcja, organizowana przez markę Timberland, która polega na wspieraniu lokalnych społeczności. Co roku pracownicy sami wskazują miejsce, gdzie warto zrobić coś dobrego. W Polsce odbyło się już 7 takich akcji – m.in. wyremontowaliśmy Dom dla Dzieci Towarzystwa „Nasz Dom” w Krakowie, Dom Dziecka nr 7 przy ul. Naczelnej w Krakowie, Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą „Parkowa” w Krakowie a w ubiegłym roku wybudowaliśmy ogródek i plac zabaw dla małych pacjentów szpitala w krakowskim Prokocimiu.

The Earth Day. Podczas pierwszej edycji w 2006 roku pracownicy Timberland rewitalizowali krakowskie Bagry w roku 2007 udali się do Doliny Kościeliskiej. Była to największa jak do tej pory akcja przeprowadzona przez markę. Wzięło w niej udział ponad 170 wolontariuszy. Rok później podczas stacjonarnej zbiórki makulatury zorganizowanej w krakowskich biurowcach oraz przy stadionie Wisły zebrano ponad 4t czystego surowca. W roku 2009 pracownicy Timberland pracowali w Mazurskim Parku Krajobrazowym. 2010 – sprzątanie pienińskich szlaków. 2011 – porządkowanie terenów należących do Nadleśnictwa Złoty Potok.

Video z tegorocznej akcji Timberland Wspiera w Mrągowie:[ZOBACZ FILM]

Timberland jest jedną z najbardziej zaangażowanych społecznie i ekologicznie marek na świecie. Za swoją Strategię Odpowiedzialnego Biznesu (Corporate Social Responsibility) otrzymał w 2010 roku Laur Odpowiedzialności, przyznawany przez PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte.

Pracownicy Grupy MIG z mogą poświęcić rocznie 40 pełnopłatnych godzin pracy społecznej.

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!