Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

80% stargardzian pozytywnie ocenia pracę urzedników

Redakcja
Wioletta Mordasiewicz
Władze starostwa sprawdziły czy petenci są zadowoleni z obsługi urzędników. Najgorzej mieszkańcy ocenili wydział komunikacji.

Badanie satysfakcji klientów stargardzkiego starostwa, które ma siedzibę przy ulicy Skarbowej, trwało od 20 maja do 19 czerwca. Petenci urzędu mieli do wypełnienia ankiety. W badaniu wzięło udział 113 osób. Pytania w niej zawarte dotyczyły przede wszystkim jakości obsługi, sposobu i szybkości załatwiania spraw. Były też pytania związane z warunkami lokalowymi, a także wiedzą i kompetencjami pracujących tam urzędników. Ankiety znajdowały się w holu głównej kancelarii ogólnej, ale można byłe je także wypełniać przez internet.
– Aż osiemdziesiąt procent respondentów sposób załatwiania spraw w starostwie oceniła dobrze lub bardzo dobrze – informują pracownicy wydziału promocji stargardzkiego starostwa.
Jak wynika z ankiet, w funkcjonowaniu starostwa nie brakuje słabych punktów. Tym największym jest wydział komunikacji. To najgorzej oceniana jednostka. Petenci narzekają, że trzeba tam stać w długich kolejkach, a obsługa jednej osoby trwa zbyt długo. We wtorek odwiedziliśmy Stargardzie starostwo i rzeczywiście kolejka do wydziału komunikacji była duża. Trzeba było w niej swoje odstać.
– Kilka godzin czekałam na swoją kolej – mówi pani Ania, którą spotkaliśmy w starostwie. – Jedną osobę obsługują pół godziny.
– Mogliby wrócić do numerków – uważa pan Krzysztof. – Jak kiedyś były numerki, to lepiej to funkcjonowało.
Korytarz przed wydziałem komunikacji jest niemal zawsze wypełniony petentami. Najgorzej jest w czerwcu i lipcu, gdy urzędnicy korzystają z urlopów.
Przedstawiciele starostwa obiecują poprawę.
– Już wszczęto procedurę, która pozwoli nadać kompetencję rejestrowania pojazdów innym urzędnikom wydziału – informują pracownicy starostwa dodając, że część winy spada też na petentów, którzy często przychodzą załatwić jakąś sprawę bez kompletu dokumentów. –
Dlatego tak ważne jest, aby klient zapoznał się wcześniej z ich wykazem – apelują urzędnicy. Do rejestracji lub przerejestrowania pojazdu można się zapisać. Trzeba zadzwonić pod numer telefonu 91-480-48-64, 91-48-04-866, 91-48-04-868, 91-48-04-870, 91-48-04-871 i 91-48-04 898 lub mailowo na adres: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: 80% stargardzian pozytywnie ocenia pracę urzedników - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na zakopane.naszemiasto.pl Nasze Miasto